Kanvas Puisi

KOLEKSI

Diri Yang Kembali

Koleksi puisi permata jiwa yang pertama dibukukan sebagai bacaan santai dengan bahasa mudah. Mesej yang dibawa juga jelas, ia merangkumi 65 buah puisi dengan 8 tema yang berlainan. Ada kisah dibalik setiap bait puisi ini, ambil ibrahnya dengan mata hati yang terbuka. Antara plot yang digarapkan adalah seperti berikut:

Puisi tema memori, cinta, firasat diri, alam, kesedaran, perjuangan, vibrasi tinggi dan simbolik guru. Dan paling istimewa satu-satunya tinggalan puisi allahyarham Ibrahim Abdul Rahman dimuatkan dalam edisi kali ini. Setiap dari tema puisi ini juga ada coretan lebih mendalam buat puisi pilihan, justeru pembaca juga boleh merungkai makna yang ada dengan lebih terperinci.

Buku puisi ini hanya berharga RM49.99 senaskhah dan ia adalah edisi terhad istimewa dari saya. =)

Ebuku Cetak Sendiri Buku Anda

Langkah mudah untuk rujukan membukukan sendiri dengan tips dan panduan yang berkesan. Jadikan impian memiliki buku sendiri anda menjadi nyata, ia lebih mudah dari jangkaan anda sendiri. Ia mengandungi 4 tajuk utama dan 11 subtopik di dalamnya, antaranya seperti berikut:

Bab 1: Mula Menulis Bahan Buku Anda

Bab 2: Cari Syarikat Cetak Yang Berprestasi Baik    

Bab 3: Permohonan ISBN & PDP/CIP                    

Bab 4: Sesi Bonus 3D Mock Up Buku Anda    

Ebuku ini bernilai RM79 dan sempena dengan laman sesawang baru kami ini, ebuku ini hanya diberi khas kepada anda dengan nilai RM29.90 sahaja          

Hakcipta Terpelihara © 2020 Kanvas Puisi